30.7.2024

Yllätyslaatikoiden saldoja

Yllätyslaatikkoprojekti tuli siis päätökseen, joten olisi aika tarkastella, kuinka paljon niitä tuotteita on vielä varastoissa jäljellä. Glossy- ja LF Boxin tulo on jatkunut edellisen esittelyn jälkeen, joten niiden tuotteet ovat lisääntyneet. Muiden laatikoiden kohdalla on tuotteet vähentyneet kaikissa edes muutamalla. Viimeksi esittelin näistä osan heinäkuussa 2022 ja tänä päivänä koko kasa näyttää tältä:


Bette Box/Livbox:

Ensimmäisenä sekä Bette- että Livboxista tulleet tuotteet. Bette Box tuli itselleni koko sen ajan, kun se ilmestyi, Livbox ei muistaakseni kovin montaa kuukautta. Viimeksi näiden määriä esitellessä tuotteita oli jäljellä 14 kappaletta:


Nyt niitä on enää kuusi:


Livboxista on jäljellä enää tuo rajauskynä. Ainoastaan toisen Paesen luomivärin heitin roskiin, muut seitsemän olen käyttänyt. Suurella todennäköisyydellä toinenkin Paesen luomiväri lähtee jossain vaiheessa roskikseen, mutta ei ihan vielä. Muut näen vielä ihan mahdollisiksi käytellä joskus loppuun... Cougar siinä ja siinä.. Näistä lähti kaksi tuotetta uuteen Yllätyslaatikkoprojektiin.

Boxycharm:

Boxycharmin saldot esittelin viimeksi lokakuussa 2022. Silloin tuotteita oli jäljellä 41 kappaletta:


Nämä eivät ole paljoa vähentyneet, koska niitä on nyt jäljellä 36 kappaletta:


Useamman olen kuitenkin saanut käyteltyä, mutta tänne on ainakin kaksi tuotetta palautunut tyttäreltäni takaisin eli Winky Lux sekä Coastal Scents -paletit. Yhden tuotteen vain (Aloetten voidemainen poskipuna) olen muistaakseni heittänyt roskiin. Näistäkin valitsin muutamat uuteen Yllätyslaatikkoprojektiin, sellaiset mitkä voisin kuvitella saavani käytettyä ihan suhteellisen järkevässä ajassa.

Glossybox:

Glossyboxin tilasin ensimmäisen kerran 01/2019 ja se on sen jälkeen tullut minulle satunnaisesti, välillä lyhyemmissä, välillä pidemmissä jaksoissa. Heinäkuussa 2022 tuotteita oli jäljellä 64 kappaletta: 


Tällä hetkellä tuotteita on varastossa 81:


Hieman on siis päässyt lisääntymään. Tätä boxia ei kuitenkaan jatkossa enää saa, joten numeroiden pitäisi kääntyä selvään laskuun. Täällä on paljon ihania tuotteita, jotka vain odottavat käyttöönottoa. Uuteen projektiin lähti täältäkin tietenkin tuotteita.

Goodiebox:

Tämä yllätyslaatikko on tullut minulle välillä 02/2020-01/2021. Viimeksi jäljellä oli 11 tuotetta:


Ja nyt niitä on enää kolme:


Kaikki muut vähentyneet tuotteet olen käyttänyt, paitsi heitin juuri tuon yhden epämääräisen kasvonaamion roskiin. Jäljellä olevista otin uuteen Yllätyslaatikkoprojektiin yhden tuotteen.

Ipsy Glam Bag:

Tämä minulle on aikoinaan tullut vähän yli vuoden eli ajanjaksolla 05/2017-07/2018. Ei maksanut paljoa ja pussukka toimitettiin omaan postilaatikkoon. Pari vuotta sitten tuotteita oli jäljellä seitsemän:


Nyt niitä on viisi:


Molemmat vähentyneet eli luomivärin (pressattu Hoolan pakkaukseen) ja Essencen poskipunan olen käyttänyt. Uuteen Yllätyslaatikkoprojektiin sain täältäkin valittua yhden tuotteen.  

Jolie Box:

Iki-ihana Jolie Box tuli minulle väleillä 03-08/2017 ja 07/2018-09/2019. Näitä tuotteita minulla oli pari vuotta sitten jäljellä kahdeksan:


Enää niitä on kolme:


Näistä olen Uoga Uogan poskipunan sekä Zuiin meikkivoiteen heittänyt osittain käytettyinä roskiin. Muut kolme olen käyttänyt kokonaan. Tästä en ottanut uuteen projektiin mukaan mitään, koska tuo kulmakynä on jo 50 Shades of Brown -projektissa ja nuo kaksi muuta ovat aivan liian pitkäkestoisia tapauksia. Kumpaakin olen tähän mennessä käytellyt vain joitakin kertoja. 

Lookfantastic The Box:

LF:n laatikko on tullut minulle kauan, ennen blogin aloitusta jo. Välillä olen lopettanut ja taas jatkanut ja tämä siis tulee edelleen. Viimeksi olen tämän boxin saldoja esitellyt myös heinäkuussa 2022. Silloin tuotteita oli jäljellä 52:


Nämä ovat lisääntyneet todella paljon, koska nyt niitä on 91 kappaletta:


Laskin kuitenkin, että vanhasta kuvasta on tuotteita jäljellä "vain" 21 kappaletta, joten se kuulostaa jo siltä, että kyllä näitä on käyteltyä tullut. Minulta löytyi varastoista myös kolme epämääräistä tuotetta, jotka kaikki lisäsin tähän kasaan, koska tiesin, että jostain boxista nekin olivat tulleet. Melkein heti kuvan ottamisen jälkeen tajusin, että yksi niistä (Ciaten korostussävy) on tullutkin Asos boxista, mutta se näkyy nyt siis myös tuolla kuvassa. Näistä otin useampiakin juttuja uuteen projektiin ja tämä laatikko siis tulee vielä, joten tilanne elää suuntaan ja toiseen. 


Otin nämä kuvat suurinpiirtein heinäkuun puolessa välissä, joten muutaman näistäkin tuotteista olen jo ehtinyt käytellä. Mahtavaa nähdä taas seuraavalla läpikäynnillä, mikä tilanne on varsinkin esimerkiksi Glossyn kanssa. Seuraavana sitten esittelen uudet projektiin lähteneet tuotteet. Mukavaa viikon jatkoa!

4 kommenttia:

  1. Uutta projektia odottelen mielenkiinnolla! :) Boxycharmin "huono" puoli oli kyllä se, että sieltä tuli aika pitkäkestoisia tuotteita, kuten runsaasti luomiväripaletteja ja muuta värikosmea, jota ei välttämättä ihan vuodessakaan tule käytettyä loppuun asti.

    Boxycharmia ois kyllä kiva tilata pitkästä aikaa, tai Ipsy, millä nimellä se nyt onkaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sain vihdoin kirjoiteltua huomiseksi siitä uudestakin projektista :) Joo, samaa mieltä, Boxycharmista tuli kyllä liikaa paletteja ja muuta pitkäkestoista, joita saa nyt katsella vuodesta toiseen. Onneksi oli paljon ihanaa ihanempiakin juttuja. Samoin, olisi sitä kuitenkin silti kiva vielä tilatakin.. :) Mutta kun on niin sampuran kallista tänne meille asti. Ehkä silloin tällöin :)

      Poista
  2. On siinä muutama tuote kasassa! Itse oon tilannut boxeja vaan aika lyhyitä pätkiä, suurin osa tuotteista aina jää mulla aina käyttämättä, siksi oonkin ihaillu miten hyvin saat näitä käyettyä. Terkuin Anna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Aikamoinen pino kyllä ;) Kauan sitten, kun Livbox tuli markkinoille, jätin sen pitkäksi aikaa tilaamatta, koska mietin, etten kuitenkaan saa niitä tuotteita käytettyä... :) Hieman lähtenyt lapasesta sen jälkeen.. :D

      Poista