18.3.2019

20 By Year 2020 -Project Update #1

Vuoden alussa aloitin uuden, vuoden kestävän projektin 20 By Year 2020, täällä on alkutunnelmia. Yhteensä otin tuotteita mukaan 22, joista 11 on omia hankintoja ja 11 eri yllätysboxeista tulleita. Yllärilaatikoista tulleet ovat kaikki melkoisen vanhoja tuotteita, jotka on todellakin aika käytellä pois. Tavoitteet eri tuotteiden kohdalla vähän vaihtelevat, mutta suurimman osan kohdalla se on tietenkin saada tuote käytettyä kokonaan loppuun. 


Tässä siis lähtöasetelmat, aikamoinen pino tuotteita. Tarkoitushan on myös kirjoitella projektin kuulumisia parin kuukauden välein, mutta näin se pääsi lipsahtamaan tällä kertaa maaliskuun puoleen väliin. Kuvat tilanteesta olen kuitenkin ottanut siinä helmi-maaliskuun vaihteessa. 

Kolme tuotetta sain loppumaan helmikuun loppuun mennessä:


Cargo Cosmetics Lip Gloss - Umbria (Boxycharm 04/2017) 
Makeup Revolution Salvation Intense Lacquer - All That I Have Inside
Technic Colour Fix Blush Palette

Jos vain maltan keskittyä yhteen huulikiiltoon kerrallaan, ne loppuvat itselläni todella nopeasti, joten nämä olivat erittäin helppoja tapauksia. Näistä olen kirjoitellut täällä loppuneiden tuotteiden esittelyssä. Technic Colourin paletista oli projektissa mukana tuo vasemman yläkulman "poskipuna", jota käyttelin ainoastaan varjostuksiin, koska oli sävyltään sen verran ruskeahkoa. Tämä loppui todella nopeasti myös, koska oli niin puuterista. Oli kuitenkin aivan täydellinen tuote varjostuksiin ja ihanan helppo käyttää. 

Ainoastaan kolmeen tuotteeseen en ole vielä koskenut ollenkaan:

ColourPop Super Shock Cheek Highlighter - Lunch Money (4,2 g)
Tarte Grav3yard Girl Swamp Queen Eye & Cheek Palette
Ralph Lauren Polo Big Pony EdT Spray No. 2 For Women (100 ml)

Näissä kategorioissa on kaikissa toinenkin tuote projektissa mukana ja keskityn nyt ensin käyttämään ne tavoitteisiinsa asti. Tarten paletistahan on vain poskipuna mukana. 

Jäljelle jää siis 16 tuotetta, joita olen käytellyt enemmän tai vähemmän ahkeraan:


Makeup Revolution Ultra Blush Palette
Lumene Longwear Blur Powder Foundation - Light Ivory 10 g (Livbox 03/2016)
Urban Decay Afterglow 8-Hour Powder Highlighter - Sin 2,4 g (Ipsy Bag 05/2017)
Pacifica Coconut Infused Blush Duo - Beaming & Tenderheart 8 g (Ipsy Bag 08/2017

MUR:n paletista on mukana tuo yksi erittäin räikeä poskipuna, jota tarvitsee niin minimaalisen pienen määrän kerrallaan ja naama jo kirkuu, että riittää, kiitos. Koko alkuvuoden olen melkein vain ja ainoastaan keskittynyt tähän (muutaman kerran käyttänyt tuota Pacificaa), eikä pannua näy ei kuulu. Tavoitteenahan on saada tästä vain pannu näkyviin. Heti, kun se vilahtaa vähänkin, otan samantien ylempänä mainitun Tarten käyttöön. Tämä punahan on kuitenkin aivan loistava noin muuten. Pysyy todella hyvin poskilla koko päivän, joten lyö kyllä laudalta monet kalliimmat tuotteet, joita laatikoistani löytyy.

Tästä Pacifican duosta olen käytellyt molempia puolia, mutta kuten näkyy, vasenta selvästi enemmän. Vasen puoli on aivan loistava varjostuksissa, joten on mennyt lähinnä siinä hommassa. Tämä nappi loppuu seuraavaan päivitykseen mennessä, on erittäin puuterista. 

Lumenen puuteria olen nyt käyttänyt säännöllisesti ehkä parisen viikkoa ja se kuluu hitaasti, mutta varmasti. Tämä on loistava tuote, joten ihmetellä täytyy, että olen antanut tämän makoilla varastoissa näinkin kauan. 

UD:n korostusväriä olen käyttänyt ihan joka kerta, kun olen meikannut, enkä ole muihin highlightereihin koskenut. Tykkään tästäkin erittäin paljon, on arkeenkin ihan sopiva.



Lumene Invisible Illumination Nordic Light Instant Illuminizer - Rosy Dawn 15 ml (Livbox 12/2016)
Lumene  Bright Now Vitamin C BB Cream - 00 Fair 50 ml (Livbox 11/2015)
Laura Mercier Foundation Primer (50 ml)
 
Kaikkia näitä kolmea olen käyttänyt melkein joka kerta meikatessani. Aina kuitenkaan en jaksa tarttua tuohon Lumenen Instant Illuminizeriin, vaikka ihan loistava tuotehan se on, mutta on kuitenkin sellainen ylimääräinen steppi. Toivon niin, että tuo Lumenen BB-voide loppuisi ensi päivitykseen mennessä, koska en millään malttaisi pysyä erossa muista meikkivoiteistani. Tämä on omalla kohdalla ehkä se kaikkein heikoin kohta, meikkivoiteet. Niissä haluan vaihtelua ja menen vähän fiilisten mukaan. Tämä Lumene on kuitenkin niin vanha tuote, että on aika käyttää nyt putkeen pois. 



GlamGlow Glowsetter Makeup Setting Spray (28 ml)
Temptu X Boxycharm Liquid Glow 30 ml (Boxycharm 06/2017)
Yves Rocher Moment de Bonheur EdP (30 ml)
 
GlamGlow'n kiinnityssuihkettakin olen käyttänyt melkein päivittäin, enkä ole edes puolessa välissä tuota pulloa vielä! Tämä on niin riittoisa tuote, että jos ostaisin tämän joskus uudestaan, niin kyllä se vaan tuo pikkupullo riittäisi. Voisin ihan hyvin ostaakin, koska tämä on aivan loistava tuote. Suihke on erittäin hieno, se selvästi kiinnittää meikin ja poistaa puuterisuutta.

Temptun voidetta olen käyttänyt ainoastaan kyynärvarsilleni sekoittamalla sitä kosteusvoiteeseen. En tee sitä läheskään päivittäin, mutta edistystä on selkeästi tapahtunut. Käyttelen tätä siis toisinaan silloin, jos kyynärvarteni jäävät näkyville. Tämä antaa sellaista minimaalisen sopivaa hohtoa, eikä sotke vaatteita ollenkaan. Tämä saattaa loppua ensi päivitykseen mennessä. 

YR:n hajuvetta olen käyttänyt ainoastaan viikonloppuisin, koska töihin en tätä voi laittaa. Todella erikoinen ja voimakas tuoksu tässä, edelleen sellainen hyttysmyrkkymäinen, mutta olen kyllä tykästynyt tähän. Tämäkin ehkä loppuu parin kuukauden sisällä. 


Essence Little Beauty Angels Colour correcting anti-Dullness Loose Setting Powder (6 g)
Pür Cheek Stain - Peach Bellini (5,5 g) (Boxycharm 01/2017)
Makeup Academy Out There Plumping Lip Gloss - Nude
Pür Lip Lure Hydrating Lip Lacquer (Boxycharm 07/2016)
Nudestix Magnetic Eye Color - Gilt 2,8 g (LF Beauty Box 03/2015)  
Clarins Satin Finish Age-Defying Lipstick - 15 Nude Caramel 3 g (GloriaBox 12/2014)
 

Näistä kaikista tuotteista tässä projektissa tämä Essencen puuteri on ehkä kaikkein rasittavin. Käytän tätä lähinnä silmien alla kirkastamaan katsetta ja tämä toimii hyvin kyllä jonkin aikaa, mutta sitten yhtäkkiä, kun katsoo peiliin, niin tuntuu, että kaikki meikki on kasvoilta kaikonnut johonkin meikkiavaruuteen. Jotenkin tämä levittäytyy ja tekee tuhojaan koko kasvoille, vaikka laitan vain silmänalusille. Senpä takia olen tämänkin kanssa keskittynyt lähinnä viikonloppuihin, koska töissä ei ole aikaa fiksailla ja peilailla jatkuvasti. 

MUA:n huulikiiltoa ja Pürin huulilakkaa olen käytellyt ainoastaan muutamia kertoja. MUA:n sävy on aivan täydellinen, mutta olen nyt keskittynyt ihan kaikkeen muuhun, joten tämä on jäänyt paitsioon. Kun tämän aika tulee, loppuu nopeasti. Pür taas on aivan karsean tumma ja käyttö on todella sotkuista, joten tämä toimii huulirasvan ominaisuudessa kotona neljän seinän sisällä. 


Pürin voidemainen puna taas on aivan loistava. Tässä on tullut jo muovireuna vastaan, joten parasta aikaa kaivan kuoppaa, kuten kuvasta ehkä jotenkuten näkee. Hitaastihan tämä kuluu kuin mikä, mutta en ole silti tähän vielä ollenkaan kyllästynyt. 


Nudestixiäkin olen käyttänyt silloin tällöin ja olen todella yllättynyt, että noinkin paljon. Teroittanut olen tätä tasan kaksi kertaa kahden kuukauden aikana. Olisin jo oikeasti ihan tyytyväinen tähänkin edistykseen tämän tuotteen kanssa, mutta vielä on koko loppuvuosi aikaa käytellä. 


Kuten olen ennenkin maininnut huulipunien käyttö jotenkin aina omalla kohdalla tökkii. Olen kuitenkin tätä Clarinsiakin saanut melkoisesti käytettyä ja yritän kyllä tehdä kaikkeni, että käyttäisin ihan loppuun asti. Tässäkin on täydellinen sävy ja tuotteen koko ei ole kovin suuri. En haluaisi heittää tätä roskiin, koska on todella vanha tuote, vaan ihan reilusti käyttää pois. 


Tuotteita on siis projektissa mukana vielä nämä 19 kappeletta ja tuntuu, että hyvin on lähtenyt homma käyntiin. Koko alkuvuoden olen kyllä keskittynyt suurimpaan osaan niin tosissaan, että ei ihmekään. Seuraavan kerran päivitystä olisi luvassa toukokuun puolella. Oikein mahtavaa viikon alkua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti