17.7.2017

Draw My Stash Week 4

Reissun päällä olemme siis edelleen, joten tähän päivitykseen ei ehtinyt nyt edellisen viikon tuotteiden tunnelmia ollenkaan. Esittelen vain tuotteet, joita arpa suosi projektin viikolle neljä.


Projektissa on siis tarkoitus käydä pikku hiljaa läpi kaikki luomivärini, poskipunani ja korostusvärini. Arvon itselleni uudet tuotteet viikoksi kerrallaan, projektin alkupostaus on täällä. Tälle neljännelle viikolla arvonnan suoritin siis jo noin viikko sitten ennen matkalle lähtöä ja otin reissuun mukaan kaikki tuotteet. Olemme matkan päällä autolla, joten se oli mahdollista.

Neljännellä viikolla yritän keskittyä käyttämään seuraavia tuotteita:



MUA Makeup Academy Eyeshadow Palette Hall of Fame
theBalm Down Boy Blush
Bellápierre Cosmetics Highlighter sävyssä Snow Flake



MUA:n paletin olen pari vuotta sitten tilannut heidän verkkokaupastaan. Paletti sisältää MUA:n 12 silloista suosituinta sävyä. Olen käyttänyt tätä palettia jonkun verran ja muutamaa nappia aika paljonkin. Paletin sävyt ovat melko maanläheisiä ja sieltä löytyy sekä mattaa että shimmeriä. Tykkään kovasti.

Down Boy -poskipuna oli yhdessä vaiheessa lemmikkini. Siitä näkyykin jo pannu, joten käytettyä on tullut. Siirryin muihin tuotteisiin ja tämä on jäänyt nyt viime aikoina sen vuoksi vähän hunningolle. Tämän sävy on sellainen ihanan hempeä vaaleanpunainen ja se pysyy poskilla pitkään, kuten theBalmin punat yleensäkin. Tätäkin on tosi kiva päästä nyt viikon verran käyttämään kunnolla, tämän kanssa ei voi mennä metsään.

Bellápierren highlighteria olen testannut varmaan vain kerran, eikä siitä ole minkäänlaista muistikuvaa. Olen saanut tämän joko Livboxista tai LF Beauty Boxista. Sävy on täysin valkoinen pienellä shimmerillä varustettuna. Uskon ja luotan, että tämäkin toimii oikein hyvin.  



Kaikki tuotteet ovat todella kivoja tälle tulevalle viikolle. Ainakin paletista ja poskipunasta tiedän, että voin keskittyä vain ja ainoastaan niihin. Highlighterista osaan sanoa paremmin sitten viikon päästä. Mukavaa viikon alkua!

4 kommenttia:

  1. Kiinnostaa tuo Bellapierren highlighter. En ole merkiltä koskaan käyttänyt mitään;) Enkä MUA:ltakaan.
    Tsemppiä:) Mukavaa viikkoa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Bellapierreä on noista yllätyslaatikoista tullut muutamia juttuja, joten niiden myötä olen itse päässyt testailemaan. MUA on halpa, mutta ihan hyviä tuotteita ainakin ne ovat, mitä itse olen käyttänyt. Tilasin jossain vaiheessa sieltä aika läjän varsinkin huulituotteita, kun oli jotkut mega-alet meneillään :)
      Kiitos paljon ja ihanaa viikkoa sinulle myös! :)

      Poista
  2. Mulla mahtaa olla myös tuo Bellapierren highlighteri ja jos en ihan väärin muista, niin se ois tosiaan tullu LF:n Beauty Boxista :) Hävettää myöntää etten ole edes korkannut sitä! :D Oon todella huono käyttään irto-yhtään mitiä :) The Balmin poskipuna näyttää kyllä todella kauniilta sävyltä. Kesä on mennyt käyttäessä korallin sävyisiä poskipunia, niin alkavaan syksyyn tuollainen kaunis rosa näyttää hyvältä ♡



    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen kyllä samaa mieltä siinä, että nuo highlighterit saisivat ainakin kyllä olla mieluummin kiinteässä muodossa kuin irtonaisena. Varmaan se on syynä itselläkin, kun en ole juurikaan tähän Bellapierreen aikaisemmin tarttunut. Kiinteät menneet aina edelle..
      TheBalmilla on niin mahtavat poskipunat, upeat sävyt ja huippupysyvyys. Pakkauksetkin on kunnon kokoisia!
      Ihanaa päivän jatkoa!

      Poista