30.8.2017

Ostoksia - Nars

Ajattelin vihdoin esitellä tuotteet, mitkä tilasin Drop 10 by Summer -projektini onnistuneen loppumisen myötä. Tämä tilauksen tein siis jo kesäkuussa ja tuotteetkin ovat tulleet aikapäiviä sitten, mutta nyt tuli oikeastaan vasta sopiva väli näitä tuotteita paremmin esitellä. 


Tein tilauksen Narsin verkkokauppaan ensimmäistä kertaa. Tulleja ei tule ja lisäksi yli 50 € tilaus tulee postikuluitta. Nämä ovat myös ensimmäiset Nars-tuotteeni. Orgasm-poskipunaa olen himoinnut kauan ja kesäkuussa sen sai täältä verkkokaupasta kaupanpäälle yhdessä Orgasm-huulikiillon kanssa, joten päätös tehdä tilaus (ja palkita itseni) oli sillä selvä. Itse tilaukseen lähti ainoastaan kaksi tuotetta. 


Pure Radiant Tinted Moisturizer sävyssä Finland Light 1 (50 ml) maksoi 39 €. Olen käyttänyt tätä muutamaan otteeseen ja tykkään todella paljon. Voide on melko ohutta, mutta kuitenkin peittävää. Sävykin on juuri sopiva, enemmän keltapohjainen. Meikkivoidetta pitää ehkä työstää vähän enemmän kuin joitakin muita omistamiani, että levittyisi tasaisesti iholle. Olen levittänyt tätä nyt ne muutamat kerrat sormin, tuntuu kätevimmältä ja varmasti jatkossakin tulen niin tekemään. Mutta tykkään tästä kovasti ja oli erittäin onnistunut ostos. 



Soft Velvet Loose Powder sävyssä Snow (10 g), hinta 37 €, on myös tuote, jota olen pitkään halunnut kokeilla, mutta joko hetki ei ole ollut oikea tai sitten se on ollut loppunut. Olen tänä vuonna ostanut niin monta uutta puuteria, että tämä meni nyt sitten samaan konkurssiin. Tämä puuteri ei siis ole "translucent", vaan ostin tämän vaaleimmassa sävyssä Snow. Tätä olen myös muutaman kerran ehtinyt kokeilemaan, ihan koko kasvoilla ja toimii loistavasti. Tämä on todella hienojakoinen puuteri, joka jollain tavalla sulautuu (blurraa) ihoon ja pitää sen mattana selvästi pidempään. Suurena miinuksena tämän kohdalla todella korkea hinta verrattuna pieneen pakkauskokoon. 



Sitten kaupanpäällisinä tulleet Mini Orgasm Blush (3,5 g) sekä Mini Orgasm Lip Gloss (4 ml). Huvittavaa kyllä, poskipunaa, jonka johdosta tilauksen periaatteessa tein, en ole vielä testannut. Olen odotellut, että se tulisi projektissani vastaan, mutta ei vielä ainakaan. Sävy kuitenkin vaikuttaa upealta ja varmasti tulen siitä pitämään. Huulikiiltoa olen kyllä käytellyt ja se on ihana! Sävy on upea, tuollainen hieman oranssin kimalteleva, mutta ei todellakaan tule huulille sellaisenaan. Koostumuskin on hyvä, ei liian tahmea ja pysyy huulilla hyvin. 


Kaikkiin tuotteisiin olen siis erittäin tyytyväinen, joten tilaus oli täysin onnistunut. Bonustuotteena vielä pikaisesti seuraava:


Ostin tämän kesäreissultamme, mutta unohdin esitellä sen ostospostauksessani. Hinta kuitenkin sisältyi siinä mainittuun kokonaishintaan. Tämä on siis kosteuttava viimeistelysuihke GlamGlow Glowsetter Makeup Setting Spray koossa 28 ml. Tätäkään en ole vielä testannut, vaan olen yrittänyt keskittyä käyttämään ensin loppuun L'Oréalin Infallible -suihkeeni. Ihanalta kuitenkin vaikuttaa ekä malttaisi olla päästämättä tätä tositoimiin. Mukavaa päivän jatkoa!

4 kommenttia:

  1. Vow, makeet ostokset. Narsia en ole koskaan käyttänyt saatika omistanut. Kerran hiplailin tuota poskipunaa Madridissa yhdessä tavaratalossa, mutta en kuitenkaan ostanut;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Nämä olivat tosiaan itsellenikin ensimmäiset Narsin tuotteet ja onneksi erittäin onnistuneet sellaiset. Voi jatkossakin miettiä.. On tosiaan itsekin tullut näitä käpälöityä, mutta jos hetki ei ole oikea, niin se ei ole. Ehkäpä sinäkin joku päivä taivut :)

      Poista
  2. Ihania ostoksia oot tehny <3 Mieltä lämmitti varsinkin meikkivoiteen nimi :) Yks kauneimmista poskipunista mitä mulla on, on juurikin Narsin Orgasm, jonka upeuden huomasin tänä kesänä, ku olin saanu vähän väriä naamaan :D Teki tosi freesin ja terveen näköiseksi kasvot. Ota äkkiä se käyttöön! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitokset :) Tekisi kyllä niin mieli ottaa käyttöön... olen ollut niin tiukkana näiden kaikkien rojektien kanssa. Kiva kuulla, että sinäkin tykkäät siitä ja vaikuttaa tosiaan sellaiselta, että vähän väriä saaneelle naamalle upea! On niin hypetetty, että mahtava, kun pääsee nyt... jossain vaiheessa... kokeilemaan, onko se sen hypetyksen väärtti omalla kohdalla :D

      Poista