22.2.2021

Boxycharm Project Update #3

Boxycharm-projektini on edennyt jälleen sen verran, että olen saanut kaksi tuotetta käytettyä. Edellisestä päivityksestäni on vähän yli kolme kuukautta, joten ei tätä edistystä todellakaan kovin nopealla tahdilla tapahdu. Tässä projektissa haluan käyttää siis 10 Boxycharmista tullutta tuotetta loppuun ja syynä on se, että yllätyslaatikko ei ole tullut minulle enää aikoihin, mutta boxista tulleita tuotteita minulla on vielä kasapäin.
 
Projekti on rullaava eli kun yksi tuote loppuu, otan sen tilalle seuraavan ja edellisen päivityksen jälkeen minulla on ollut käytössä nämä tuotteet:
 
BareMinerals Invisible Light Translucent Powder Duo
(07/2017)
Pretty Vulgar Shimmering Swan Highlighter - 126 Glow Up (02/2019)
Butter London Trend Nail Lacquer - Yummy Mummy (09/2016)
Bodyography Lip Pencil - Barely There (12/2018
Tarte Tarteist Shimmering Lip Paint - Flaming Hot (12/2018)  
Dirty Little Secrets Eye Shadow Crayon - Illusion (Boxycharm 10/2017)
Trèstique Prime & Colour Lip Glaze - English Rose (02/2019
Cover FX Glitter Drops - Nova (Boxycharm 11/2018)
Cover FX Blurring Primer (05/2018)
Becca Shimmering Skin Perfector Liquid Highlighter - Prosecco Pop (10/2017)

Kaksi tuotetta on siis tullut pitkästä aikaa käytettyä:


Kynsilakka loppui joulukuussa ja pohjustaja muutama päivä sitten. Lakasta jo mainitsinkin loppuneiden tuotteiden esittelyssä, että kyllästyin tuohon sävyyn ihan totaalisesti. Ehkä suurin syy oli kuitenkin se, että en juuri muuta lakkaa käyttänytkään. Primerista tykkäsin erittäin paljon. Toimi hyvin ja oli melkeinpä täydellinen. 

Loppuneita tuotteita on nyt yhteensä projektissa kuusi kappaletta:
 
Dermovia Lace A Peel Black Bamboo Charcoal Peel Off Mask
(10/2018
Beauty For Real Shadow Stx - Ever Starstruck (08/2016
Cover FX Blurring Primer (05/2018)
Cover FX Illuminating Setting Spray (11/2017)
Marajó Hair Care Anti-Frizz Smoothing Serum Capsules (12/2018
Butter London Trend Nail Lacquer - Yummy Mummy (09/2016)
 
Kynsilakan tilalle otin toisen lakan:
 
Adesse New York Organic Infused Nail Lacquer - 12 Free (11 ml)
(08/2017)

 
Näissähän ei ollut paljonkaan valinnanvaraa eli se oli joko tämä punainen tai Butter Londonin viininpunainen, joka on tullut tästä boxista. Näitä eri punaisen sävyisiä lakkoja minulla on niin paljon, että jos yrittäisin saada nyt yhden niistä loppumaan. Tykkään punaisesta erittäin paljon, joten tähän tuskin kyllästyn.  

Primerin tilalle otin myös toisen primerin:
 
Dr. Brandt Pores No More Luminizer Primer
(01/2018)

Kummasti vain tämä Dr. Brandt on jäänyt korkkaamatta, vaikka olin tästä silloin aikoinaan niin innoissani. En ole tätä vieläkään korkannut, käyttelen nyt ensin sen yhden Illamasquan pikkupohjustajan, joka on mukana toisessa projektissani

Täytyy sanoa, että muutama muukin tuote on viittä vailla loppu. Melkein ajattelin odottaa niidenkin loppumista ennen tämän päivityksen kirjoittamista, mutta päätin kuitenkin ainakin tällä kertaa vielä pysyä suunnitelmassa.


Näiden kanssa projekti etenee hyvin. 
 

Esitin viime päivityksessä idean, että raaputtaisin tätä BareMineralsin Glow-puolta normaalin puuterin sekaan ja sen olen nyt tehnytkin. Aivan mahtavaa, että näin olen saanut tämänkin käyttöön nyt vihdoin vauhtia. Hienonsin siitä vajaat puoleta RCMA-puuterini sekaan:

RCMA:lla
taas olen täyttänyt aina tuota Elfin vanhaa puuterirasiaa. Olen RCMA:ta käytellyt erittäin paljon nyt korona-aikana, koska en ollut siitä alunperin ihan niin innostunut kuin olisi voinut kuvitella olevani kaikesta yleisestä hypetyksestä johtuen. Järkeilin, että nyt olisi täydellinen aika sen käyttöön, koska olen vähemmän ihmisten ilmoilla. Nyt olen siihen kuitenkin tottunut, tykkään siitä ja tuon BareMineralsin lisääminen sekaan teki sille ihmeitä. Sekoituksen ansiosta iho on jotenkin terveemmän ja kirkkaamman näköinen, eikä ihan niin matan oloinen. Sekoitus on siis erittäin onnistunut ja kun tämä annos on käytetty, sekoittelen loputkin BareMineralsista seuraavaan satsiin. Sen jälkeen julistan sen käytetyksi. 

Pretty Vulgarin highlighter loppuu ihan näillä näppäimillä. Puuteri tuli todella hauraaksi pressaamisen jälkeen ja olen melko säälittä sitä ronskein ottein käytellyt. Olen muistanut laittaa highlighteria varmasti melkein joka kerta meikatessani, joten se on tietenkin myös edistänyt asiaa.
 
Tarte
se vaan roikkuu mukana, vaikka olisin voinut kuvitella tämän loppuvan ensimmäisten joukossa tässä projektissa. No tietenkin maailmantilanne, mutta myös se tosiasia, että tämä ei ole kovin miellyttävä huulilla. Kiilto on todella tahmea, joten kovin innokkaasti en ole tätä aina laittamassa. Olen silti käyttänyt tätä mielestäni paljon ja isompikin putilo jotain perustavaraa olisi kyllä jo loppunut. Luulen, että tämän applikaattori antaa tuotetta hieman säästeliäämmin kuin useiden muiden kiiltojen kohdalla. Nyt yritän kuitenkin vihdoin skarpata tämän kanssa ja saada yhden huulikiillon pois varastoistani.  


Huultenrajauskynääkin on kulunut ihan kivasti viimeisen kolmen kuukauden aikana. Jatkan satunnaista käyttöä, kunnes loppuu.
 
Beccasta
en ole saanut pumpun kautta ulos tuotetta varmaan enää joulukuun jälkeen. Todella sitkeä tapaus. Tykkään tästä todella paljon, joten jatkan pullon kaapimista, kunnes en saa enää mitään irti. 
 
DLS:n
luomiväri on juuresta poikki, joten en viitsi rullata sitä kokonaan auki, mutta kuten kuvasta näkyy, on tämäkin päässyt käyttöön melko tiheään tahtiin. Todella kiva sävy ja helppo tuote, joten käyttelen tämänkin mielelläni samantien loppuun.   


Tätä Trèstiquen huulipunaa olen käyttänyt nyt vain ja ainoastaan poskipunana ja laittanut varmasti joka ikinen kerta, kun olen meikannut. On vaan todella tiuhaan pakattua tuotetta, joten kuluu erittäin hitaasti. Pohjustajapäätä olen muistanut käytellä vain muutamaan otteeseen.

CoverFX:n
glitteripisaroita olen laittanut kyynärvarsilleni ja olen saanut ihan kivasti tuota käytettyä vaikka kerralla meneekin minimaalisen vähän. En laittaisi tätä kasvoilleni, olen testannut ja on aivan liian glitteristä. Kynsilakkaa on kulunut tuohon alempaan rajaan asti sitten joulukuun lopun jälkeen.


Tällä kymmeniköllä nyt siis jatketaan. Loppumaisillaan ovat Pretty Vulgar, Tarte, CoverFX ja Becca eli siinähän olisi sitten 10 tuotetta käytettyinä. Tarkoitus on kuitenkin näidenkin tilalle ottaa projektin loppumisesta huolimatta vielä seuraajat, koska haluan saada mahdollisimman monista Boxycharmista tulleista tuotteista kaiken ilon irti vielä hyvän sään aikana. Sen jälkeen käyttelisin vielä jäljellä olevatkin loppuun. Kivaa viikkoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti